top of page

Ruilen, Retourneren & Annuleren

Goederen kunnen zonder opgaaf van redenen, geruild, geretourneerd of geannuleerd worden.

 

Ruilen, retourneren en annuleren dient schriftelijk aan Ladîmée kenbaar gemaakt te worden.
Dit kan via e-mail, Instagram, Facebook of via ons contactformulier op de website. U dient hierbij uw volledige naam en ordernummer/bon- of factuurnummer te vermelden.
Ruilen, Retourneren en Annuleren kan wel enkel mits voorlegging van een bewijs van aankoop. Voor klanten die in ons digitaal 

klantenbestand zijn opgenomen worden de aankoopbonnen automatisch in ons bestand opgeslagen en geldt het digitaal aankoopbewijs. 

 

Voordat u een artikel ruilt of retourneert verwachten wij dat u deze controleert op beschadigingen en volledigheid.

 

Speciaal bestelde, reeds gebruikte of geopende artikelen (vb. thee) kunnen niet teruggenomen worden tenzij deze gebreken vertonen.

 

Indien het om gebreken of beschadigingen gaat, gelieve dan eerst onze klachtenprocedure te volgen. De instructies hiervoor kan U terugvinden op onze website onder Klantenservice.

 

 

Termijn voor ruilen, retourneren of annuleren:               

 

binnen de 7 dagen                         (bij aankoop in onze winkel, Bosstraat 24, 3680 Maaseik)

binnen de 14 dagen                      (bij aankoop in onze webwinkel)

 

Mogelijkheden voor ruilen, retourneren of annuleren:

 

U kan het pakket in de winkel komen ruilen

U kan het pakket ook zelf naar ons terugsturen op onderstaand adres

 

Adres voor het terugzending van bestellingen:                              

 

Ladimee

Bosstraat 24

B - 3680 Maaseik

 

Verzendkosten voor het terugsturen van goederen:     

 

Kosten zijn altijd ten laste van de koper/consument

Annulaties van bestellingen die door ons nog niet verstuurd werden zijn kosteloos.

 

Methode & Termijn van terugbetaling:

 

De terugbetaling zal uiterlijk binnen de 14 dagen na ontvangst en nazicht van de goederen gebeuren.

Indien de goederen aangekocht werden in de winkel, gebeurt de terugbetaling in de vorm van een tegoedbon.

Indien de goederen aangekocht werden in de webwinkel, gebeurt de terugbetaling in de vorm van het terugstorten van het aankoopbedrag van de betreffende goederen op hetzelfde rekeningnummer waarmee U betaald heeft.  

Terugbetalingen gebeuren altijd  Exclusief verzendkosten

 

Puntensaldo digitale klantenkaart:

Indien U in het bezit bent van een digitale klantenkaart dan blijven de gespaarde punten van de originele aankoop behouden.

Bij annulaties en bij retouren die gepaard gaan met een terugstorting van het aankoopbedrag, gaan de punten van de digitale klantenkaart verloren.

 

bottom of page